نقش اطلاع رساني دفاتر خدمات مسافرتي شهر تهران در تحولات گردشگري
شناسه محصول: 5144

نقش اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران در تحولات گردشگری

امروزه مدیریت عملکرد نقش بسزایی در تحولات یک سازمان یا موسسه دارد. مدیریت عملکرد دو رکن اصلی یعنی اندازه‌گیری عملکرد و ارزیابی برنامه دارد. بنابراین لازمه مدیریت بر فعالیت‌ها ( در زمینه گردشگری) و بهبود آن، اندازه‌گیری و ارزیابی آن در جهت یافتن نقاط قوت و ضعف آن فعالیت‌ها و نهایتاً بهبود فعالیت‌ها و مدیریت صحیح آن می‌باشد.این طرح تحقیقی به دنبال طراحی  و یافتن شاخص‌های مناسب و اندازه‌گیری نقش اطلاع‌رسانی دفاتر خدمات مسافرتی در تحولات گردشگری استان تهران است. به یقین بهترین کسانی که می‌توانند در این تحقیق مشارکت نمایند، مدیران و اعضای دفاتر خدمات مسافرتی هستند. از‌این‌رو، برای ما نظرات مستدل شما بسیار مهم است و به همین خاطر به شما روی آورده‌ایم. در فایل حاضر پرسشنامه نقش اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران در تحولات گردشگری ارائه می گردد.

 

 

نمونه ای از سوال ها

اطلاعات محصول

شامل 59 سوال
تعداد پارت 1
اندازه 112 KB (
فرمت پرسشنامه-WORD
زبان فارسی
برگزارکننده دیجی دیتا
به روز شده در
  • ابتدا محصولات مورد علاقه خود را به سبد خرید اضافه نمایید.
  • سپس روی آیکون سبد خرید کلیک کنید.
  • محصولات داخل سبد خرید و مجموع مبلغ قابل پرداخت در صفحه تسویه حساب به شما نمایش داده می شوند.
  • فرم تسویه حساب را تکمیل کرده و روش پرداخت خود را انتخاب نمایید.
  • می توانید با استفاده از درگاه های پرداخت آنلاین خرید خود را تکمیل نمایید.
  • پس از تکمیل خرید می توانید به فایل های محصول دسترسی داشته باشید.
  • در صورت داشتن حساب کاربری می توانید سوابق خرید خود را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
قیمت محصول
قیمت اصلی 15,000تومان بود.قیمت فعلی 14,500تومان است.
دیجی دیتا
1283 نمایش
59 سوال
1
نقش اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران در تحولات گردشگری
5 از 1 رای
نقش اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران در تحولات گردشگری

دسته بندی ها

نقش اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران در تحولات گردشگری

سایر محصولات دیجی دیتا

محصولات مرتبط